Üldtingimused

Hi Matcha OÜ
Reg.nr. 12777484
Tõnismägi 3a, Tallinn, 10119
KMKR. EE101768911

E. hi@himatcha.ee
T. +372 566 366 49

www.himatcha.ee on Jaapani matcha tee ning tarvikute tutvustamise ja müügiga tegelev e-pood, kus müüjaks on Hi Matcha OÜ (registrikood 12777484) (edaspidi Hi Matcha). Kasutustingimused on www.himatcha.ee ja selle klientide (edaspidi klient või kliendid) vaheliste müügitehingute aluseks.

Hi Matcha müüb tooteid füüsilistest isikutest tarbijatele ning juriidilistele isikutele. Hi Matcha ja juriidiliste isikute vaheliste ostu-müügi- ja muude kirjalike lepingutega määratlemata küsimustes lähtutakse Eesti Vabariigi ja Euroopa Liidu õigusaktidest.

Hi Matcha ja kliendi vaheline müügileping jõustub www.himatcha.ee veebikeskkonnas tehtud tellimuse kinnitamise hetkel. Vastutus puudulike tarnete, ametkondlike või väliskaubanduslike piirangute korral piirneb tellimuse tühistamise ning makse tagastamisega.

Ostu sooritades kinnitate, et Hi Matcha e-poes tasumiseks kasutatavad krediitkaardid või pangakonto kuuluvad makset sooritavale kliendile.

Hi Matcha jätab endale õiguse muuta kasutustingimusi ühepoolselt ja sellest etteteatamata. Kasutustingimused kehtivad jõustunud tellimuse tegemise hetke redaktsioonis. Järgnevate tellimuste osas kehtib alati tellimuse tegemise hetkel jõus olev kasutustingimuste redaktsioon. Erandina jõustuvad kohe seadustes tehtavad muudatused, välja arvatud juhul, kui seaduses on sätestatud teisiti.

Käesolevad kasutustingimused kehtivad ulatuses, mis ei piira tarbija tarbijakaitseõigusaktidest tulenevaid õigusi.

Tellimisinfo ja juhis

1. Loe läbi toodete detailsed kirjeldused

2. Vali endale sobiv toode

3. Vali sobiv kogus ning lisa see ostukorvi

4. Täida vajalikud väljad kassas ning vali tarneviis

5. Vali makseviis ja kinnita tellimus

 

Pärast tellimuse kinnitust tuleb teie emailile kinnitus e-mail tellimuse kohta

Makse teostamiseks võimalikud viisid: pangaülekanne, pangalink ja krediitkaart. Pangalingiga makseid saab teostada Swedbank’i, SEB, LHV, Nordea, Danske Bank’i ja Krediidipanga kaudu ning toetatud on Visa ja MasterCard krediit- ja pangakaardid.

Pangalink
Valige pank, läbi mille soovite tellimuse eest tasuda. Teostage kõik panga poolt nõutavad protseduurid, seejärel edastatakse Teie e-postile tellimuse vormi. Teie tellimus komplekteeritakse Teie poolt määratud korras ja kaup väljastatakse tellimuse vormi esitamisel. Tellimust töödeldakse ainult pärast seda, kui olete pangas valinud „TAGASI KAUPMEHE JUURDE“.

Hi Matcha-l on õigus e-poe vahendusel sõlmitud müügilepingust sanktsioonideta taganeda ning tellitud kaup jätta üle andmata või teenus osutamata alljärgnevatel juhtudel:
1. kaup on laost otsa saanud;
2. kauba hind või omadused on e-poes süsteemivea tõttu valesti kuvatud;
3. kauba eest tasutud summa pole laekunud Hi Matcha OÜ pangakontole või makseplatvormile (pangalingid).
Kui Hi Mathca-l ei ole võimalik tellimust täita, võetakse ostjaga ühendust ning tagastatakse tasutud summa juhul, kui ostja on jõudnud kauba eest ettemaksu teha.

Kauba kohaletoimetamine

Tellitud kaup toimetatakse kliendini Omniva kulleri või pakiautomaadi vahendusel.

Juhul kui valite kättetoimetamiseks Omniva pakiautomaadi, tarnitakse kaup tellimuse vormistamisel kliendi valitud Omniva pakiautomaati. Kauba kohalejõudmise kohta saabub kliendi telefonile SMS-teade koos paki väljastuskoodiga. Kui klient ei lähe pakile Omniva määratud ajavahemiku jooksul järele, siis kannab klient kõik paki tagastamisega või pikemaajalise hoiustamisega seotud ning muud tekkida võivad kulud. Kauba Omniva automaati jõudmisega lõpevad Hi Matcha kohustused kliendi ees ning Hi Matcha ei vastuta enam tarnitava kauba eest.

Omniva pakiautomaadist on võimalik kaupu lunastada kl 10.00–22.00.

Juhul kui valite kättetoimetamiseks Omniva kulleri, tarnitakse kaup tellimuse vormistamisel kliendi märgitud aadressile. Kauba üleandmise täpne aeg lepitakse eelnevalt kokku telefoni või e-posti teel. Kaup toimetatakse kohale E–L ajavahemikul kl 10–20.

Klient vastutab kauba tellimisel esitatud isikuandmete, aadressi ja kontakttelefoni korrektuses eest. Hi Matcha ja kullerfirma ei vastuta kauba kohaletoimetamisel tekkinud viivituste ja arusaamatuste eest juhul, kui viivitus või arusaamatus on tingitud kliendi poolt tellimuse vormistamisel esitatud andmete ebatäpsusest või ebaõigsusest. Juhul kui saadetis on saanud kahjustada, tuleb kahjustuse tekkimise aeg ja põhjus fikseerida kullerfirma esindaja juuresolekul.

Hi Matcha ja kuller vastutavad, et kaup jõuab kohale tervena, omab kaubanduslikku väljanägemist ja vastab Hi Matcha e-poes kirjeldatule. Juhul kui kliendini jõuab katkine või vigastatud toode, asendatakse see uuega või kompenseeritakse väärtus rahaliselt. Kui klient märkab kauba vastuvõtmisel, et pakend on purunenud, siis ei tohiks klient saadetist vastu võtta ning peaks sellekohase avalduse kullerile esitama ning Hi Matcha-t informeerima kirjutades e-posti aadressile hi@himatcha.ee või helistades +372 56636649.

NB! Erisoovid ning muud märkused (nt fonolukk ei tööta, hoovis on kuri koer, olen hõivatud kl 12–14, keegi teine võtab Teie asemel kauba vastu jne), saate sisestada infokasti. Infokasti leiate, kui olete ostu sooritamisel jõudnud nii kaugele, et peate sisestama oma andmed.

Kauba tagastamine

Teil on õigus tühistada oma tellimus igal ajal enne selle eest tasumist kirjutades hi@himatcha.ee.

Juhul, kui soovite selle peale tasumist tühistada ja kaup pole veel teele pandud, tagastatakse Teile makstud rahasumma kogu ulatuses välja arvatud panga ülekannete kulud.

Kui Te ei ole rahul oma kaubaga, palun kirjutage meile oma kaebusest e-posti aadressile hi@himatcha.ee 14 päeva jooksul alates kauba kättesaamisest.

Hi Matcha kinnitab, et kogu kaup, mis teele läheb, on oma algses seisundis. Juhtudel, kui olete veendunud, et Teile on saadetud vale kaup, võite selle meile tagastada rikkumata kujul 14 päeva jooksul pärast ostutellimuse sooritamist. Hüvitame Teile kulud peale kauba ülevaatust 7 tööpäeva jooksul peale selle meieni jõudmist. Kui Teile saadetud kaup on defektiga või katki, saadame Teile hea meelega õige eseme uuesti. Nendel juhtudel kohustume tasuma nii kauba tagastamise kulud kui ka uuesti saatmise kulud.

 

Kliendi isikuandmete töötlemine

Hi Matcha tagab kliendi poolt esitatud isikuandmete kasutamise vaid kooskõlas isikuandmete kaitse seadusega, eelkõige ulatuses, mis on vajalik tellimuse täitmiseks. Hi Matcha ei edasta kliendi isikuandmeid kolmandatele isikutele, v.a kullerteenust pakkuvale ettevõtjale või vautšeri kaudu toodet või teenust pakkuvale ettevõttele ulatuses, mis on vajalik toodete kliendile kättetoimetamiseks või teenuse tarbimiseks.

1.2 . Isikuandmeteks on andmed, mida klient esitab tellimuse vormistamisel või registreerimisel; ees-ja perekonnanimi, aadress, telefoninumber, e-posti aadress, kliendikaardi ja arveldusarve number.

1.3 Kliendi isikuandmete vastutavaks töötlejateks on Hi Matcha. Isikuandmete volitatud töötlejateks on Hi Matcha ja Eesti Post AS (aadress: Pallasti 28, Tallinn, telefon: 661 6616, e-posti aadress: info@omniva.ee)

1.4  Hi Matcha ei edasta, müü ega avalikusta kliendi isikuandmeid kolmandatele isikutele, välja arvatud seaduses sätestatud juhtudel.

1.5 Töödeldavate isikuandmete hulka kuulub ka arveldusarve number, millelt ost sooritati, juhul kui Hi Matcha-l tekib vajadus kasutajatingimustes toodud juhtudel ja ulatuses tagastada ostu eest tasutud summa kliendile.